Gazal

 : دنیا کا سب سے مشکل کام اس بندے کو اگنور کرنا 

جس سے بات کرنے کے لئے آپ مر رہے ہوں 💔🌚💯

 زمین کے جس ٹکرے پر تم نماز پڑتے ھو🌸🥀

وہ حصہ تمہارہ گواہ بن جاۓ گا ❤🥀

 جنازہ روک کر میرا وہ اس انداز سے بولے

😭😭😭😢😢😢

ہم نے اپنی گلی کا کہا تھا تم تو دنیا ہی چھوڑ گئے

یہ کون شخص___ ہے اس کو ذرا بلاؤ تو,


یہ میرے حال پہ کیوں مسکرا کے گزرا ہے.


 اگر ہم آئیں کبھی زیارت کو 

آپ دروازے تک تو آئیں گے ناں ؟

 وہ نہیں تو دھول ہی مل جائے اس کے پاؤں کی


💘🍁

 ❤ہمیں کیا معلوم تھا کہ عشق ہوتا ہے کیا۔۔۔ ؟❤


❤بس اک تم ملے اور زندگی محبت بن گئی

 ہائے_________! ان عاملوں کو کون سمجھائے...!!❤


محبوب قدموں میں نہیں دل میں اچھا لگتا ہے...!!❤۔💯

 مردانگی کی بہترین سطح یہ ہے کہ۔

کسی مرد کی وجہ سے کوئی عورت بد کردار نہ کہلائے ۔۔❤🔥"

‎ضرب تقسیم نوازی سے الجھ بیٹھا ہوں

اک عجب طرز ریاضی سے الجھ بیٹھا ہوں

.

اسکی ہر بات میں ہوتے ہیں ہزاروں معنی

میں بھی گفتار کے غازی سے الجھ بیٹھا ہوں

 شرطیں لگائ جاتی نہیں دوستی کے ساتھ

کیجئے مجھے قبول مری ہر کمی کے ساتھ

م ازل سے بدنصیب لوگ، ہماری ہر خوشی کسی دوسرے کی قسمت  ہوئی__ 💔🥀🔥

#آرزو #تنہا ۔۔۔۔۔۔🥀💔🔥

میں کیوں باندھوں اسکے نام کے دھاگے در در پہ 💞

وہ فقط میرا ھے مجھے یقین ھے اپنی دعاؤں پہ💞

سنو _________ تمہیں ایک راز کی بات بتاٶں ❤


جہاں تم نہیں ہوتے وہاں لمحے اداس ہوتے ہیں ❤

 وہ شخص کتنا کچھ جانتا ہو گا میرے بارے میں___


جس نے مجھے ہستے ہوے دیکھ کر پوچھا اداس کیوں ہو

 اے خدا کاش تو نے دل کانچ کے بنائے ہوتے 

  کم سے کم 

دل توڑنے والے کے ہاتھ میں زخم تو آئے ہوتے

: ‏7 دن کے لیئے کوئی جانو ہی بن جاؤ میرے فری منٹس ضائع ہورہے ہیں ❤🤪🤪

 : میرے بعد کسی کو بھی اپنا بنا کے دیکھ لینا تیری ہی دھڑکن کہی گی اُسکی وفا میں کچھ اور ہی بات تھی۔❤️❤️❤️

 کبھی سینے سے لگا کر _____ سن وہ دھڑکن

   

  جو ہر پل تیرے ساتھ جینے کا ورد کرتی ھیں❤,

: بچھڑنے والوں میں بھی کیا خوب ادا تھی🥀

بچھڑنا بھی تھا منظور اور دیکھ بھی رہے تھے💔

شکوہ کرتے ہیں لوگ بچهڑنے کا بکهرنے کا... 💔😿


وہ عشق ہی کیا جو سلامت چهوڑ دے 🙁

تیرے ساتھ کا مطلب جو بھی تھا__!!!!


تیرے بعد کا مطلب کچھ بھی نہیں__!!💔😓

میں کسی لڑکی کے inbox میں اس لئے نہیں جاتا🤔


کہیں میری جنت والی حوریں ناراض نہ ہوجائیں😇😛😂

 ہوتا اگر "مطلب" تو کب کا چھوڑ دیتاتمہیں۔❣ 


ارادہ "وفا" کاہے الزام جو بھی آۓپرواہ نہیں۔ ❤.

 اپنی محبت پہ فقط اتنا___  بھروسہ  ہے مجھے ❤


میری وفائیں تجھے کسی اور کا ہونے نہیں دیگ

 یوں ہی بیٹھے بیٹھے خیال آیا

میں بھی خیال تھا کبھی کسی کا💔🔥

 ہم وہی ہیں بس ذرا سا ٹھکانہ بدل لیا ہے۔۔۔۔۔۔۔


تیرے دل سے نکل کر اب اوقات میں رہتے ہیں 💔💔

 🔥

           حیرت ہوئی "غالب" تجھے مسجد میں دیکھ کر


           ایسا بھی کیا ہوا_________؟؟ کہ خدا یاد آ گیا💓

 ‏ﺧﻮﺩ ﮐﻮ ﮨﺮ ﺑﺰﻡ ﻣﺴﺮﺕ ﻣﯿﮟ ﺳﻤﻮ ﮐﺮ ﺩﯾﮑﮭﺎ__! 

ﺭﻭﺡ ﮐﺎ ﺩﮐﮫ ﻧﮧ ﮔﯿﺎ__ﻗﻠﺐ ﮐﯽ ﻭﺣﺸﺖ ﻧﮧ گئی.

کہانیاں پڑھ کر رونے والے ہم حساس لوگ،،،


زندگی کی تلخیوں کو مسکرا کر جھیلتے ہیں⁦✌️

" میرے #یقین کی #کشتیاں یونہی نہیں #ڈوبیں .💔

                

    "" میں نے دیکھا ہے #تجھے اوروں سے دل لگاتے ہوئے💔       


💕

 ‏موج کوثر کی قسم ، ہم تھے محبّت کے ولی.


خاک کے ڈھیر پہ نہ جھکتے تو قلندر ہوتے 💘

نا ہے بڑی محفلیں سجا رہے ہو ہم سے بچھڑنے کے بعد۔۔۔💔💔🔥😢


لگتا ہے کوئی ہم سے بھی زیادہ برباد ہونے والا ہے!💔💔💔💔😢

آنکھوں میں چبُھ گئیں تیری یادوں کی کرچیاں

کاندھوں پہ غم کی شال ہے اور چاند رات ہے!!!🙂🥀

 💔‏دیکھ لی تیری ایمان داری اے دل ❤


💔تو میرا اور تجھے فکر کسی اور کی۔❤

 اس  نے  کہا  تمہاری  آنکھیں  بہت  پیاری  ہیں....!!!!❤ 

ہم نے کہا تیز بارش کے بعد موسم اکثر پیارا ہی لگتا ہے .......!!!!❤

: میں نے اس سے کہا میرا کیا ہو گا تیرے چهوڑنے کے بعد 

 اس نے ہنس کر کہا __ لاوارث __ اکثر مر جایا کرتے ہیں


وہ اپنا چائے کا کپ, کسی اور کو نہیں دیتا🤭🙈

مجھے کیا خاک __,__ کسی اور کا ہونے دے گا😘🙈

💞💞💞

'' 💔رات تکتی رہی آنکھوں میں، یہ دل آرزو کرتا رہا💔__*

💔کوئ بے صبر روتا رہا, کوئ بے خبر سوتا رہا💔___!

💔🥀🔥

                  "آسائش حیات تو مل ہی جائے گی کہیں

                     لیکن سکون دل تو مقدر کی بات ہے''💯


___👑❤

 ♥️اتنی🤏 سی تو #زندگی__________ ہے مرشد😕♥️

♥️اس میں بھی لوگ سکون سے جینے نہیں دیتے😔♥️

: بہت ہی دور تک چلنا، مگر پھر بھی وہیں رہنا🌸🥀

مجھے تم سے ہی تم تک کے دائرے اچھے لگتے ہیں❤️😘

: بہت خاموشی سے ٹوٹ گیا,, ______*💔 

👉  ❣ 

وہ ایک بھروسہ جو تجھ پہ تھا,, _______*💔

 کون۔۔۔کہتا۔۔۔ھے کہ۔۔۔۔وقت۔۔۔بہت تیز۔۔۔۔گزرتا۔۔ ھے۔۔

تم ۔۔۔ کسی۔۔۔۔کا۔۔۔انتظار۔۔۔۔کر کے ۔۔۔تو۔۔۔دیکھو۔۔۔۔

جانے اندر کتنے مر گئے ہیں لوگ

مجھے اپنا دل قبرستان سا لگتا ہے 💔🔥

 خاموشی بہت کچھ کہتی ہے 

کان لگا کر نہیں دل لگا کر سنیں🖤

لاکھ تو کپڑے بدل _ جوتے پہن, بال بنا.🍀🌸

عشق کا روگ ہے آنکھوں سے نظر آتا ہے"!❤✌ 


_______💕💯

: اے مصور میں تجھے استاد مانو گا...

درد بھی کھینچ میری تصویر کے ساتھ!!! 🖤🥀

: #اداؤں کی بات کرتے ہو صاحب....... 😏😏

                                                  ♥️☺️♥️

#دعاوں سے بهی نہیں ملیں گے اب ہم..!!🌹😎*_

* 💯❤️


اُسے دکھ ہی نہیں جدائی کا...👌🏻💔

بس یہی دکھ کھا گیا ھے مجھے...🔥

: دینے والے کی حیثیت ہوتی ہے 


کوئ پیار دیتا ہے تو کویٔ دھوکہ

 ‏ﺯﺭﺍ ﺳﯽ ﺑﺎﺕ ﻫﻮﺗﯽ ﻫﮯ...ﺗﻮ تنہا ﭼﮭﻮﮌ ﺟﺎﺗﮯ ﻫﯿﮟ..!!💔


ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺮ ﮐﮯ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﺳﮯ....ﺳﻨﺒﮭﺎﻟﯽ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﮩﯿﮟ ﺟﺎﺗﯽ..!!💔

 میں اداس لوگوں کو ہنسا دیتا ہوں 🥀

 مجھ سے اپنے جیسے لوگ دیکھے نہیں جاتے 💔

#😢😢

Comments

Popular posts from this blog

Gazal Urdue